קורס עיצוב פנים ללימודי תעודה

למתעניינים בקורס עיצוב פנים ללימודי תעודה – מרכז ההכשרה של ארכיג'וב סטודיו בתל אביב.

ארכיג'וב הינו מרכז הכשרה למקצועות האדריכלות והעיצוב המקיים שורה ארוכה של קורסים בתחומים אלו כגון סקצ'אפ, רויט, ויריי ועוד.

במרכז מוצעים לימודי ערב ללימודי עיצוב פנים במתכונת מתקדמת ומקצועית, אשר בוגריה זוכים בתעודת הכשרה מקצועית של מוסד הלימודים.

 

על לימודי עיצוב פנים

לימודי עיצוב פנים מוצעים במרכז שלנו במתכונת של כ- 13 חודשים, הלימודים מועברים במתכונת של קורס ערב- אחת לשבוע. לימודי התוכנות במסגרת המסלול יועברו גם כן בשעות הערב-ביום נפרד.

הקורס מועבר בשיטת הסטודיו בקבוצות קטנות ואינטימיות של שמונה עד שישה עשר משתתפים, ומועברים על ידי צוות הדרכה הכולל אנשי מקצוע עם ניסיון רב בתחום.

הלימודים עצמם מורכבים מתכנים עיוניים ומתרגולים מעשיים, סיורים, מפגשים עם אנשי מקצוע, תרגילים ומטלות לבית ופרויקט מסכם.

כמו כן הקורס מלווה באתר ייעודי בו מפורטות המטלות והתרגילים השונים שיש לבצע.

 

תכני קורס עיצוב בפנים

קורס עיצוב פנים ללימודי תעודה הינו קורס המיועד לאנשים ללא ניסיון קודם בתחום.

במהלכו נלמדים הנושאים הבאים:

 

עיצוב בסיסי ועיצוב מתקדם  בחלק הראשון של הלימודים, נלמדים יסודות העיצוב ומושגים מקצועיים. מבוא לעיצוב, תולדות העיצוב, קומפוזיציה, קולאז' ועוד.

שרטוט ורישום  בחלק זה התלמידים לומדים לקרוא ולהבין תכניות מקצועיות. חוקי שרטוט, לימוד מעשי של שרטוט ידני, רישום ביד חופשית, התנסות ברישום טבע דומם ושרטוט פרספקטיבות אדריכליות.

מגורים  תחת כותרת זו, נלמדים כל הנושאים הקשורים בעיצוב למגורים, מהפנלים ועד לתקרה… ארגונומיה, ריהוט, צבע, טקסטורות, תאורה ואלמנטים עיצוביים. כמו כן, בחלק זה נלמדים סוגים שונים של מגורים, לוח השראה של ניתוח צרכים והכנת פרוגרמה.

מסחר  כל הנושאים המקצועיים נלמדים כאן בהקשר של חללים מסחריים. התלמידים נחשפים לעיצוב חנויות ומשרדים ולאופן העבודה מול לקוח מסחרי.

תוכנות במסגרת הלימודים יועברו קורסים מקצועיים ומלאים לתוכנות תלת מימד ודו מימד. התוכנות הנלמדות הן: אוטוקאד- תוכנה לשרטוט מדויק ובנוסף תוכנת סקצ'אפ לתכנון והדמיה תלת מימדית.

ניתן להרחיב את המסלול ולהוסיף תוכנות נוספות לתוכנית הלימודים- בהתאמה אישית.

 

הרשמה לקורס עיצוב פנים

להרשמה לקורס עיצוב פנים לימודי תעודה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם ארכיג'וב סטודיו בטלפונים 1-800-100-995 ו- 03-7467781 או במייל studio@archijob.co.il.

    רוצים עוד מידע?

    מלאו את פרטי הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    הנני מאשר לארכיג'וב סטודיו וארכיג'וב עסקים בע'מ לפנות אלי לצורך מתן מידע אודות הקורסים, מסלולי הלימוד, כולל שליחת חומר פרסומי בדואר אלקטרוני

    ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות
    מרכז ארכיג'וב מרכז ארכיג'וב
    שיעור רישום שיעור רישום
    Archijob - כתת מחשבים Archijob - כתת מחשבים