קורס עיצוב פנים בתל אביב

מחפשים קורס עיצוב פנים בתל אביב למתחילים, שיהיה איכותי ועדכני במחיר משתלם? כדאי לכם להגיע למרכז ההכשרה למקצועות העיצוב והאדריכלות – ארכיג'וב סטודיו שברמת החייל תל אביב.

המרכז מציע קורסי עיצוב פנים למתחילים עם חוויית לימודים מתקדמת ואיכותית.

הקורסים מועברים על ידי צוות מרצים מיומן של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה,

המרצים בארכיג'וב סטודיו בעלי סטנדרטים גבוהים של תוכן והדרכה, מקנים לתלמידים סל כלים ושיטות עבודה מקצועיות וכל זאת במחיר הוגן וכדאי לקורס עיצוב פנים.

קורס יצירתי , עשיר ומרתק

קורס עיצוב פנים מתחילים בתל אביב מיועד למי שרוצה להכיר את עולם העיצוב ואין לו ניסיון או רקע בתחום . מדובר בקורס יצירתי , עשיר ומרתק המספק הכרות מעמיקה ועדכנית עם היבטים שונים של עולם עיצוב הפנים . הקורס מבוסס על הרבה תרגילי יצירה ועיצוב מעשיים וחווייתיים, על הרצאות עיוניות, עבודה ותרגול בבית , סיורי שטח , על מפגשים עם אנשי מקצוע מנוסים ומוערכים בענף . כל זאת מתוך רצון להוציא את בוגרי הקורס עם רמת ידע ומקצועיות גבוהה המאפשרת להם לעמוד בדרישות שוק העבודה ולהשתלב בו .

קורס עיצוב פנים עדכני

את קורס עיצוב הפנים תכננו ובנינו בקפידה מתוך ראיית והבנת צרכי עולם העיצוב העכשווי .

אנו דואגים לחדש את מבנה הקורס ולרענן כל הזמן בהתאם לצרכי השוק ולשינויים החלים בו .

כמו כן , במהלך הקורס התלמידים נחשפים לחומרי גלם , חברות ותהליכי בניה חדישים ומתקדמים, כל זאת במטרה להבטיח שבסיומו הבוגרים יצאו לשוק העבודה עם הכלים הרלוונטיים והטובים ביותר.

מבנה ותכני הקורס

לימודי עיצוב פנים במרכז ההכשרה שלנו נפרשים על פני כ- 13 חודשים:

  • בתחילת הלימודים , נלמדים יסודות העיצוב ומושגים מקצועיים . מבוא לעיצוב , תולדות העיצוב , קומפוזיציה , קולאז' ועוד .
  • התלמידים לומדים לקרוא ולהבין תכניות מקצועיות . חוקי שרטוט , לימוד מעשי של שרטוט ידני , רישום ביד חופשית , התנסות ברישום טבע דומם ושרטוט פרספקטיבות אדריכליות .
  • בקורס נלמדים כל הנושאים הקשורים בעיצוב למגורים , מהפנלים ועד לתקרה… ארגונומיה , ריהוט , צבע , טקסטורות , תאורה ואלמנטים עיצוביים . כמו כן, בחלק זה נלמדים סוגים שונים של מגורים , לוח השראה של ניתוח צרכים והכנת פרוגרמה .
  • מסחר-  לקראת סוף הלימודים , ילמדו כל הנושאים בהקשר של חללים מסחריים . התלמידים נחשפים לעיצוב חנויות ומשרדים ולאופן העבודה מול לקוח מסחרי .
  • תוכנות – בחלק זה יועברו קורסים מקצועיים ומלאים לתוכנות תלת מימד ודו מימד . התוכנות הנלמדות הן : אוטוקאד – תוכנה לשרטוט מדויק ובנוסף תוכנת סקצ'אפ לתכנון והדמיה תלת מימדית .

 

הרשמה לקורס עיצוב פנים בתל אביב

להרשמה לקורס עיצוב פנים במחיר משתלם : לקבלת מידע וייעוץ מקצועי בנושא השאירו פרטיכם באתר שלנו , או צרו קשר עם ארכיג'וב סטודיו בטלפונים 1-800-100-995 ו- 03-7467781 או במייל studio@archijob.co.il .

    רוצים עוד מידע?

    מלאו את פרטי הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    הנני מאשר לארכיג'וב סטודיו וארכיג'וב עסקים בע'מ לפנות אלי לצורך מתן מידע אודות הקורסים, מסלולי הלימוד, כולל שליחת חומר פרסומי בדואר אלקטרוני

    Archijob - כתת מחשבים Archijob - כתת מחשבים
    מרכז ארכיג'וב מרכז ארכיג'וב
    ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות
    שיעור רישום שיעור רישום