לימודי עיצוב פנים – תנאי קבלה

מחפשים מקום ללימודי עיצוב פנים עם תנאי קבלה מקלים ותוכנית לימודים איכותית ?

במרכז למקצועות העיצוב והאדריכלות ארכיג'וב סטודיו מציעים לימודי עיצוב פנים לתעודה , ללא תנאי קבלה ועם מתכונת לימודים מקצועית ועדכנית המכשירה אתכם לשוק העבודה.

 

עבודתם של מעצבי פנים

 

תפקידו של מעצב פנים הינו לעצב חלל פרטי , מסחרי , עסקי או ציבורי , תוך התייחסות לתהליכים ומאפיינים שונים מתוך התאמה מלאה לרצונות וצרכי הלקוח . לשם כך יש צורך במידה גדושה של יצירתיות לצד מיומנות טכנית גבוהה והיכרות עם טכנולוגיות מתקדמות ויישומי מחשב רלוונטיים. סל כלים זה מספק שילוב מוצלח ליצירת מרחב ייחודי ופרקטי כאחד , המושתת על שרטוטים והדמיות מדויקות ומהירות , יכולת מקדימה לאתר קשיים ובעיות וכו'.

 

לימודי עיצוב פנים

למצטרפים לקורס עיצוב פנים , הלימודים ללא תנאי קבלה ומיועדים לכל אדם ללא רקע מוקדם , הרוצה להשתלב בענף זה .

הלימודים מקנים היכרות מקיפה ועדכנית עם ענף עיצוב הפנים ומתקיימים במתכונת של שיעורים עיוניים והתנסות מעשית . בסיום הלימודים מקבלים תעודת הכשרה מקצועית מטעם ארכיג'וב סטודיו .

במהלך הקורס התלמידים צוברים סל כלים וניסיון פרקטי שהינם חיוניים לעבודה בתחום ומאפשרים לעבוד כשכירים במשרד עיצוב , אדריכלות או כעצמאים.

 

סל כלים מקצועי

במסגרת לימודי עיצוב פנים תזכו לקבל סל כלים מקצועי נרחב ועדכני , הכולל בין היתר הכרות עם תהליכי וחומרי בנייה חדישים , חומרי גמר , סיורי שטח ופגישה עם אנשי מקצוע , פיתוח מיומנויות שרטוט ורישום אדריכלי וכן הכרות עם עולם העיצוב ועיצוב הפנים על מגמותיו השונות. בנוסף, בקורס נלמדות לעומק שתי תוכנות : סקצ'אפ המיועדת לצרכי שרטוט והדמיה בתלת מימד ותוכנת אוטוקאד המיועדת לשרטוט מדויק בדו מימד .

 

הלימודים מתמקדים בצרכי עיצוב שונים במרחב כמו עיצוב תאורה , טכניקות שונות של דקורציה ועוד . בחלק האחרון של הלימודים התלמידים גם יתמודדו עם פרויקט גמר אישי .

הצלחה במטלות ומשימות הקורס השונות תזכה את הבוגר בתעודת הכשרה מקצועית מטעמנו .

 

הרשמה ללימודי עיצוב פנים

 

להרשמה ללימודי עיצוב פנים ללא תנאי קבלה ולמתן ייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם ארכיג'וב סטודיו בטלפונים 1-800-100-995 ו- 03-7467781 או במייל studio@archijob.co.il.

    רוצים עוד מידע?

    מלאו את פרטי הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    הנני מאשר לארכיג'וב סטודיו וארכיג'וב עסקים בע'מ לפנות אלי לצורך מתן מידע אודות הקורסים, מסלולי הלימוד, כולל שליחת חומר פרסומי בדואר אלקטרוני

    שיעור רישום שיעור רישום
    ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות
    מרכז ארכיג'וב מרכז ארכיג'וב
    Archijob - כתת מחשבים Archijob - כתת מחשבים