לימוד פוטושופ למתחילים

רוצים ללמוד פוטושופ? במרכז ההכשרה למקצועות אדריכלות ועיצוב מלמדים מגוון קורסי תוכנות מחשב, לרבות קורס אוטוקאד, קורס Revit, קורס 3d studio max, קורס  Sketchup, ויריי לסקצ'אפ ועוד. בין היתר מועברים במרכז קורסי לימוד פוטושופ למתחילים המהווים כלי חיוני ובסיסי לכל מי שעוסק בתחומי עיצוב ואדריכלות.

 

ייעודה של תוכנת פוטושופ

תוכנת פוטושופ הינה תוכנת עיצוב מהוותיקות והמוערכות בשוק, שכל הזמן מתעדכנת ומתחדשת. עם תוכנה זו ניתן לעבד תמונות על ידי פעולות של תיקון, שינוי, שיפור או עיוות. כמו כן היא משמשת ככלי לתכנון קומפוזיציות ומאפשרת לשלב בין אלמנטים גראפיים, תמונות, שרטוטים, טקסטים וכו'. התוכנה משמשת לעיצוב מגוון מוצרים כמו אריזות, כריכות ספרים, פוסטרים, פרזנטציות אדריכליות, ברושורים, ומדבקות. פוטושופ גם משמשת ככלי עזר יעיל לצרכי איור וציור, לעבודה טיפוגרפית, לבניית טקסטורות, לעיצוב הדפסות על גבי טקסטיל, לעיצוב אתרי אינטרנט ועוד.

 

על קורס פוטושופ

קורס לימוד פוטושופ למתחילים מוצע בגרסה החדשה של התוכנה-Adobe Photoshop CC. הקורס מורכב משמונה מפגשים חד שבועיים בסך של ארבעים ושתיים שעות אקדמיות. הוא מיועד לאנשי מקצוע בתחומי העיצוב לרבות עיצוב מוצר, עיצוב גרפי, אדריכלות, עיצוב פנים, אמנות וצילום, וכן לקהל הרחב. את הקורס מעבירים אנשי מקצוע מנוסים אשר יכירו לכם את יכולות התוכנה ואת אפשרויות העבודה עימה במדיות השונות.

תכני הקורס כוללים בין היתר עקרונות עבודה עם תוכנת פוטושופ, מדריך לעיצוב בפוטושופ, עריכת ושינוי תמונות, עבודה עם שכבות ועם פילטרים, שימוש בפונטים ובכלי ציור. כמו כן יילמדו עבודה עם אפקטים, שכבות מילוי והתאמה, עבודה עם סוגים שונים של קבצים, ייבוא קבצים, שיפוץ תמונות סרוקות ו/או דיגיטליות, הכנה לדפוס ועוד. מסיימי הקורס שעמדו בכל דרישותיו ומטלותיו יזכו בתעודת הכשרה מקצועית מטעמנו.

 

קורס פוטושופ לאדריכלים ומעצבים

אנו גם מקיימים קורסי פוטושופ ייעודיים לאדריכלים ומעצבים, אשר מעבר לשמונה מפגשי יסודות למתחילים כוללים גם עוד שישה מפגשים מתקדמים. זאת בדגש על נושאי פרזנטציה בעולם העיצוב והאדריכלות. בין היתר, תכני קורס זה כוללים נושאים כמו הפיכת סקיצה להדמיית פוטושופ, עריכת פרזנטציות, שילוב שרטוטים מאוטוקאד או מתוכנות אחרות בתוכנה, מסלולים, צורות וקטוריות ומסכות, וכן עריכת גיליון משולב, הכנת תוכניות מכר מעוצבות, הכנת חזית מעוצבת, שתילת צמחיה ואנשים בהדמיות, הכנת חומרים לשימוש בהדמיות ועוד.

 

הרשמה ללימודי פוטושופ

להרשמה ללימודי פוטושופ ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם ארכיג'וב סטודיו בטלפונים 1-800-100-995 ו- 03-7467781 או במייל studio@archijob.co.il.

    רוצים עוד מידע?

    מלאו את פרטי הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    הנני מאשר לארכיג'וב סטודיו וארכיג'וב עסקים בע'מ לפנות אלי לצורך מתן מידע אודות הקורסים, מסלולי הלימוד, כולל שליחת חומר פרסומי בדואר אלקטרוני

    ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות
    מרכז ארכיג'וב מרכז ארכיג'וב
    שיעור רישום שיעור רישום
    Archijob - כתת מחשבים Archijob - כתת מחשבים