קבלה ל- HIT מכון הטכנולוגי חולון

רוצים להתקבל ללימודי עיצוב בחולון ? הדרך לתואר B.design של המכון הטכנולוגי חולון מתחילה כאן !

קומפוזיציה תלת מימדית - המכינה לאדריכלות קומפוזיציה תלת מימדית - המכינה לאדריכלות
רישום טבע דומם - המכינה לעיצוב רישום טבע דומם - המכינה לעיצוב
רישום מתוך התבוננות בצילום - המכינה לעיצוב גרפי
רישום חוץ - המכינה לעיצוב רישום חוץ - המכינה לעיצוב
יצירת סיפור באמצעות צילומים - המכינה לעיצוב גרפי יצירת סיפור באמצעות צילומים - המכינה לעיצוב גרפי
עיצוב גוף תאורה - המכינה לעיצוב עיצוב גוף תאורה - המכינה לעיצוב
הקורסים הבאים:

להתקבל ללימודי עיצוב במכון הטכנולוגי חולון

במכון הטכנולוגי בחולון, קיימים מסלולים לעיצוב פנים, עיצוב תעשייתי ועיצוב גרפי. הקבלה לכל המסלולים מותנית בתעודת בגרות מלאה.
מסלולי הלימוד הנם בני 4 שנים, ובסופם ניתן תואר בעיצוב- B.design.

כל מועמד נדרש לעבור מבחן פסיכוטכני במכון חיצוני, ואחריו יום מרוכז ובו: מבחן קבלה מעשי, ראיון אישי והצגת תיק עבודות.

רבים המועמדים המנסים להתקבל למסלולי הלימוד במכון הטכנולוגי בחולון, אך ניתן לשפר משמעותית את סיכויי הקבלה ללימודים.

במכינה לעיצוב ואדריכלות של Archijob – Studio , מדריכים מנוסים העוסקים כולם בעולם העיצוב והאדריכלות. במכינה נתפרת לכל תלמיד "חליפה אישית" לפי צרכיו, ובהתאם למקצוע ולמוסד אליו הוא מעוניין להתקבל.

הכנה למבחן הקבלה כוללת סימולציות רבות, ותרגילי עיצוב עם הנחיה צמודה.

הכנה לראיון האישי מתבצעת במהלך הקורס, וכוללת ראיון סימולציה, הצעות וטיפים אישיים לכל אחד.

תיק העבודות יוכן ויגובש ביחד עם מדריכים מנוסים בתחום, אשר יעזרו לכם לבחור וליצור תיק המייצג אתכם באופן הטוב ביותר.

במכינה ניתן ליווי צמוד, וכן ייעוץ אישי באשר למסלול הלימוד המתאים לכל אחד.

סטודנטים שלמדו במכינה לעיצוב ואדריכלות של Archijob – Studio, התקבלו למוסדות הלימוד המבוקשים, ובהם המכון הטכנולוגי בחולון (HIT).

חשוב לזכור, שב-Archijob – Studio מבינים כי המכינה אינה רק כרטיס הכניסה ללימודים, אלא מסייעת גם בבניית מעצבי העתיד, ותורמת להם בהכנה ללימודים עצמם ולעתידם המקצועי.

 


המלצות המכינה לעיצוב ואדריכלות

אחרי שחרור מהצבא חיפשתי כיוון ומצאתי לנכון לפנות לתחום העיצוב שתמיד עניין אותי. אחרי כמה חיפושים הגעתי לשיחת ייעוץ במשרדי ארכיג'וב סטודיו ומיד מצאתי את עצמי מתחבר למקום ולכל הסובב אותו.

כתלמיד בקורס קיבלתי המון, אני יכול לומר שזה גם בזכות התלמידים שהיו סביבי שהיו מוכשרים ובעלי דעה, ובעיקר מהמורים שתמיד היו סבלניים, נתנו חוות דעת ביקורתית אמיתית, לא כדי לרצות את התלמיד, אלא כדי לשפר אותו ולגעת בנקודות החולשה כדי להוציא מקסימום הצלחה בפעם הבאה.

השיעורים עברו בצורה עניינית שכללה תרגילים מעשיים, המון מחשבה והשקעה היו נדרשים והיה חשוב מאוד לכוון גבוה, משיעור לשיעור חל שיפור בצורת המחשבה ודרך ההתבטאות שגם היא קיבלה אופי מיוחד משלה. שיעורי הבית היו רבים והיה שווה להשקיע בהם כיוון שזה באמת מה ששיפר את הביצועים. המתכונת של שיעורי בית וביקורת בכיתה על השיעורים עובדת נהדר ומניבה תוצאות טובות.

מנקודת מבט של בוגר המכינה אני יכול לומר שאני מצאתי כיוון בזכות ההשתתפות שלי במכינה, כיוון שהוא לא עיצוב פנים/תקשורת חזותית/אדריכלות וכו' אלא בתחום הרישום והציור הדיגיטלי והייתי מאד מרוצה מכך.

סגל המורים רציני, סבלני, יודע להכווין, בעל נסיון רב ותמיד זמין גם בזמן הקורס וגם אחריו. ברגע שנכנסת למכינה אתה כבר חלק מהמשפחה של ארכיג'וב.

אני ממליץ בחום על המכינה. אני הגעתי, עבדתי ויצאתי עם 2 תוצאות עיקריות:

1. שיפור ההתבטאות שלי והסתכלות על דברים מזוויות שונות, כולל ביצוע משימות בצורה טובה יותר

2. מצאתי כיוון למקצוע ואני חושב שמלכתחילה זו הייתה הסיבה העיקרית שלי להצטרפות למכינה.

עמיחי שיטרית

עשיתי מכינה מקוצרת בארכיג'וב ונהנתי מאוד, אני חושבת שהמכינה המקוצרת נתנה לי את כל הכלים שהייתי צריכה בזמן הנתון והקצר.
מעבר למה שלמדתי למבחני הקבלה, רכשתי פה מיומנויות נוספות שיעזרו לי בחיים כמו יכולת רישום, יכולת לבטא את עצמי על דף או בתלת מימד.
אני חושבת שהכיתה הקטנה והיחס האישי תרמו לי מאוד, היה זמן לבדיקת שיעורי הבית ולקבל חוות דעת מהמורה ומשאר התלמידים, מה שתרם מאוד להמשך עבודתי.

לסיכום, ארכיג'וב ענתה על הציפיות שלי ונתנה את מה שהייתי צריכה כדי להרחיב את כישורי.

דנה יקר

ברור שהייתי ממליצה לעבור מכינה בארכיג'וב סטודיו! בתור מישהי שממש לא הגיעה מתחום של אומנות ולא התעסקה בו מעולם אני ממליצה בחום לעבור מכינה בארכיג'וב סטודיו!.
במהלך המכינה הדבר הכי חשוב שרכשתי הוא ביטחון בעצמי! בזמן קצר למדתי טכניקות בציור, עיצוב וכדומה. למדתי לפתח את המחשבה שלי, את היצירתיות ואת הייחודיות. קיבלתי טיפים מעולים למבחני הקבלה ואני אקח אותם איתי גם לשנים הבאות בהן אלמד!
מה שלדעתי מייחד את הסטודיו הוא הכיתות הקטנות והתוכנית המסודרת שעברנו. בנוסף במכינה של ארכיג'וב סטודיו יש יחס חם ותמיד יש אל מי לפנות. אני באמת רוצה להודות מכל הלב לצוות הסטודיו שהיו שם ועזרו! תודה רבה.

א.ב.

הקורס תרם לי מאוד בצורת החשיבה ובפיתוח החשיבה שלי לכיוון הנכון.
למדתי להשתמש בחומרים שונים ולחבר אותם יחד.
והמרצה אילת נהדרת, תמיד עוזרת ותומכת!!

אינטה גוטמן

היתה מכינה מעולה, היה מאוד מעניין וחווייתי. הקבוצה קטנה, שלדעתי זה יתרון מאוד גדול כי כל אחד מקבל את הביקורת ואת תשומת הלב הראויה לעבודות שלו.
אילת מורה מעולה, עוזרת בכל בעיה.

קיבלתי הרבה כלים מועילים והמכינה פתחה לי את הראש לתחומים חדשים לגמרי.

דניאל דרנגר

לצוות המכינה של ארכיג'וב סטודיו

אני, שכבר יותר משבע שנים מתעסק בנושאי הנדסה, אני שמנסה למצוא את ההסבר הריאלי לכל דבר לא ברור, אני שבציניות הורגת מנסה לבלום את פרץ ההתרגשויות שיכולות להיווצר מלהיסתכל על ציור לא מובן,
אני חב לכם תודה עמוקה, כי ביודעי שאני כזה, בחרתי להיכנס דווקא אליכם כדי שתעזרו לי להבין, האם השיגעון הפתאומי של – ללמוד אדריכלות – הוא אמיתי, פנימי ואפשרי – ויצאתי עם יותר מתובנה אחת.

מעבר לעובדה שתמיד הייתם שם, ותמכתם, ועזרתם בכל שעה ובכל מצב, ומעבר לעובדה שלא היה חסר לנו אף פעם כלום, ישנו פן נוסף והוא מצטייר בעובדה שגרמתם לי להבין טיפה יותר את האומנות, לתת לה את הגוון שלי, את נקודת ההסתכלות המאוד מיוחדת לי ולכבד אותה מאד.

לפני מספר ימים נודע לי שהתקבלתי לאוניברסיטת ת"א ללימודי אדריכלות.
אומנם אתם חלק נפרד מתכנית הלימודים אבל בשורה התחתונה – אתם גרמתם לי לרצות את המקצוע יותר, ובסופו של דבר – והרבה בזכותכם – עברתי את המבחן והתקבלתי.

איתי, טל ואייל – הייתם על הכיפאק – תודה!
וכמובן תודה מיוחדת לתמר, שעם כזה חיוך וכאת אופטימיות, אני בספק אם מישהו יוכל להיכשל.

גסטון (היום סטודנט לאדריכלות)

התחלתי להתעניין בתחום העיצוב ממש במקרה, מן חלום שפתאום חשבתי לנסות להגשים.
כשהתחלתי להתעניין במכינות ובלימודים הייתי נורא מבולבלת. חיפשתי מכינה שתתן לי טעימה מעולם העיצוב, שאוכל לדעת אם זה מתאים לי בכלל, שאתרשם מכל מקצוע ואדע לאיזה תחום נוטה ליבי.
לא מצאתי מקום שייתן לי את המגוון הזה מכל תחום בלי להחליט תוך כדי המכינה לאיזה מקצוע אני שייכת.
בארכיג'וב בהחלט הצליחו לתת לי את זה, כבר מפגישת הייעוץ שבאמת עזרה לי להבין אם זה מה שאני מחפשת ובאמת לכוון אותי ולהסביר לי מה אני הולכת לעבור.
בשבילי כל שיעור היה מן חוויה שונה, חדשה, מרתקת. פתאום מסתכלים על דברים מנקודת התבוננות אחרת, מעניינת ומסקרנת. לכל פרט יש חשיבות ולכל עבודה יש עוצמה.
תקופת המכינה בשבילי באמת הייתה חוויה מדהימה. יעל, המדריכה פשוט נתנה מעצמה מכל הלב בכל שיעור לכל תלמיד ותלמיד. נדהמתי מכמות ההשקעה והאכפתיות, היא גרמה לי לחשוב על דברים אחרת,
לשים לב לפרטים ולחפש משמעויות. היחס באמת מאוד אישי, הקבוצה מצומצמת ולכל אחד יש את המקום שלו והייחודיות שלו.
בארכיג'וב תמיד הייתה אווירה ביתית, חמה. יש אל מי לפנות בכל נושא, יש עם מי להתייעץ ולהתלבט גם בזמן המכינה וגם אחרי. ימי סימולציה שבאמת מכוונים אל המקום הספציפי שבו כל תלמיד שואף ללמוד והתערוכה שסיכמה את התקופה בצורה הכי יפה שאפשר. כל מה שעברתי בארכיג'וב ימשיך ללוות אותי תמיד.
למדתי המון, אם זה בשיעורי הרישום המרתקים שפתאום הצלחתי להעביר אל הדף דברים שלא חשבתי שאוכל, או בשיעורים בהם התמקדנו באחד ממקצועות העיצוב ולמדנו קצת להכיר אותו לעומק.
עם כל הרצאה ועם כל עבודה הצלחתי להוציא מעצמי יותר ולהפתיע את עצמי מחדש. יצאתי עם המון חשק למקצוע, עם עבודות יפות ועם כלים חשובים שישמשו אותי לכל אורך הדרך.

הילה

אני הגעתי למכינה בלי ידע באומנות/ ציור/ עיצוב.
המכינה עזרה לי לגבש את ההחלטה לבחור בלימודי אדריכלות ונתנה לי את הכלים להצליח בכך.
בלי שום קשר השיעורים היו מהנים מאוד וכך גם העבודה בבית שהיא עיקר העבודה.
העבודה במסגרת ביקורתית (מרצה ותלמידים) עוזרת מאוד ומפתחת את הכישורים האישיים.

קובי ליברמן

המכינה הייתה מאוד נעימה ובשעות נוחות מאוד. מלבד זאת, העובדה שיכולנו להעזר בחומרים שנמצאים בסטודיו מאוד הקלה עלי. הסטודיו דאג לאווירה נעימה: מוסיקת רקע, פינת קפה, הפסקות קטנות וניקיון ואסתטיות של המקום.
אך הנקודה שאני רוצה להתייחס אליה הכי הרבה היא היחס החם, הקשוב והזמין שקיבלתי מצוות ארכיג'וב.
אני רוצה להגיד תודה מיוחדת לצוות שהעשיר את הדמיון שלנו והידע שלנו בנושאים רבים. שיעורי הבית בהחלט עזרו לפתח קונספטים ענייניים ודמיון רחב יותר.

תודה רבה לכולם על הזמן שהקדשתם לנו

סופיה

אני מאוד שמח על הבחירה שלי ללמוד בארכיג'וב סטודיו. גם אם בעבר חשבתי שאני מוכן ללימודים, וכמה קשה כבר זה יכול להיות, ובטוח כולם כמוני או קצת פחות טובים, אז זהו שלא! אתם לא מבינים בכלל כמה יש ללמוד על כל העולם הזה שנקרא עיצוב ואדריכלות, ובפרט על כל תהליך הקבלה למוסדות הלימוד. כיום לאחר שסיימתי את המכינה אני יכול להגיד כמעט בביטחון מלא שאם הייתי ניגש לאחד המבחנים, אני חושב שלא הייתי יודע להתמודד עם מה שהם מבקשים. כיום כשאני אגש למבחנים אני בטוח שהכיוון שלי יהיה הרבה יותר חד וממוקד והסיכויים שלי יעלו באופן משמעותי. המכינה עצמה בנויה בצורה מאוד נכונה. כל שיעור מרגישים שמתקדמים, נוגעים בעוד נושא חשוב ויוצרים עבודות מעניינות. המבנה הקטן של הכיתה תורם מאוד וכל אחד זוכה ליחס אישי, שבעייני תורם רבות להצלחה שלכם בקורס.

לסיכום, אל תחשבו פעמיים, הגעתם למקום הנכון

דניאל

    רוצים עוד מידע?

    מלאו את פרטי הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    הנני מאשר לארכיג'וב סטודיו וארכיג'וב עסקים בע'מ לפנות אלי לצורך מתן מידע אודות הקורסים, מסלולי הלימוד, כולל שליחת חומר פרסומי בדואר אלקטרוני

    ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות
    שיעור רישום שיעור רישום
    Archijob - כתת מחשבים Archijob - כתת מחשבים
    מרכז ארכיג'וב מרכז ארכיג'וב