הכנה לראיון קבלה ללימודי אדריכלות או עיצוב

הכנה לראיון קבלה ללימודי עיצוב או לימודי אדריכלות בבצלאל / אונ' תל אביב / טכניון / אריאל / ויצו חיפה / שנקר / חולון

רישום חוץ - המכינה לעיצוב רישום חוץ - המכינה לעיצוב
עבודה בסטודיו - המכינה לעיצוב תעשייתי
מבחן סימולציה - המכינה לאדריכלות מבחן סימולציה - המכינה לאדריכלות
רישום טבע דומם - המכינה לעיצוב
רישום חוץ בנמל תל אביב - המכינה לאדריכלות רישום חוץ בנמל תל אביב - המכינה לאדריכלות
הגשת מודלים - המכינה לעיצוב תעשייתי הגשת מודלים - המכינה לעיצוב תעשייתי
כן ציור - המכינה לעיצוב כן ציור - המכינה לעיצוב
הקורסים הבאים:

 

הכנה אונליין לראיון קבלה ללימודי אדריכלות ו/או עיצוב

מועמדים ומועמדות רבים מצליחים במבחן הקבלה אך נכשלים בראיון כי לא מגיעים אליו מוכנים מספיק ולא מבינים מה המראיינים מחפשים.
אנו מעבירים הכנה אישית לראיונות הקבלה במחיר סמלי.

ההכנה כוללת:

  • הסבר על הראיון ומטרתו עם טיפים שונים.
  • קבלת רשימה של עשרות שאלות שכדאי להתכונן אליהן עבור הראיון – אלו שאלות שנשאלו בראיונות במוסדות השונים לאורך השנים.
  • סימולציה חיה של ראיון קבלה – בסופו תקבלו משוב מיידי על הראיון, לאלו שאלות עניתן טוב ואיזה תשובות היו פחות טובות – ולמה ואיך כדאי לשפר אותן בראיון אמיתי.

 

מעוניינים? שלחו טופס הפניה בהמשך העמוד וציינו כי הנכם מעוניינים בהכנה לראיון קבלה ונחזור אליכם!

 

הסבר כללי על הראיון

בראיון הקבלה, תפגשו עם כ- 2-3 מרצים וסטודנטים מהמחלקה המבוקשת, אשר ישאלו אתכם שאלות שנועדו להכיר אתכם טוב יותר. בראיון כזה, מחפשים אנשים רציניים, אינטליגנטים, בעלי ראיה מקורית וגישה חברתית חיובית.
דעו שראיון הקבלה הוא לרוב שלב מכריע בתהליך המיון, לא פחות מתיק העבודות ומהמבחנים היצירתיים. הגיעו אל הראיון ערניים ומסודרים, הפגינו רצינות, גישה פתוחה וחיובית.

מה ישאלו אותי בראיון?

עליכם להיות מוכנים לענות על כמה שאלות שחוזרות על עצמן ברוב הראיונות הללו, ונפרט כאן כמה מהן:

1. ספרו על עצמכם.
הכינו תשובה בת כמה משפטים לשאלה הזו, תוך שאתם נותנים יותר זמן ומשקל לחלקים בחיים שבנו ועיצבו את האישיות שלכם באופן חיובי.

2. למה אתם רוצים ללמוד את התחום?
חישבו מראש על תשובות ערכיות ואינטליגנטיות לשאלה זו.

3. האם אתם יכולים לספר על בניין/ מקום/ עיצוב שהרשים אתכם, והסבירו למה.
כאן כדאי לבוא מוכנים. חישבו על 2-3 דברים שבגללם רציתם ללמוד את התחום מלכתחילה. יהיה זה יוצר מסוים, סגנון מסוים או יצירה ספציפית. דאגו לקרוא מעט על מה שבחרתם, והסבירו את הבחירה שלכם בנימוק ערכי או רגשי.

4. האם תוכל/י להמליץ לנו על ספר או סרט טוב?
השאירו את הספרות הפופולארית, וקומדיות התבגרות אמריקאיות מאחור. כאן מומלץ לספר על ספר או סרט עם מסר הגותי או ערכי.

5. ספר/י לנו על תחביב שלך.
פחות חשוב מהו התחביב, חשובה הדרך בה אתם מציגים אותו. השקעה רצינית בחביבים, כמו גם ידע מקיף בתחום יזכו אתכם בנקודות חיוביות. נסו במידת האפשר לקשור בין התחביב לתחום הלימוד המבוקש.

אלו כמובן שאלות שהן מדגם מייצג חלקי, במכינה לעיצוב ואדריכלות נכין אתכם באופן מקצועי לראיונות הקבלה במוסדות הלימוד השונים כולל מעבר של סימולצית ראיון מול מראיינים.

טיפים נוספים

בראיון כדאי לחייך, להיות חיוביים, לנהוג בפתיחות ותקשורתיות.
אם תהיו אתם עצמכם, תבואו עם ראש פתוח וגישה חיובית, הסיכויים טובים שתשאירו רושם מצוין.

 

 


המלצות המכינה לעיצוב ואדריכלות

למשפחת ארכיג'וב סטודיו,

אני רוצה להודות לכם על תקופה ארוכה ומשמעותית בה הגעתי שבוע אחר שבוע למכינה ונחשפתי לעולם האדריכלות והעיצוב, בשיעורים שהועברו ע"י המורים המצויינים של המכינה.

עם סיום המכינה הרגשתי בשלה לגשת למבחני המיון בבתי הספר כי ידעתי לקראת מה אני הולכת, ידעתי במה אני טובה ובמה אני פחות, נתתי לעצמי לפתוח את הראש לכיווני חשיבה חדשים ומרתקים הרבה יותר, נחפשתי לאדריכלים ומעצבים שונים ולעבודותיהם ושאבתי מהם השראה. וחשוב מכל- הבנתי מה פשר לימודי האדריכלות ומקצוע האדריכל וכך יכולתי לקבל החלטה שלמה יותר לקראת הלימודים.

בתוך כל זה אני חייבת לציין כי האווירה המשפחתית שקיימת במכינה הפכה אותה למעין בית בשבילי. בית שאליו אני יכולה לפנות בכל דילמה, שאלה וטענה ולקבל מענה מקצועי ומיידי.

שוב תודה על הכל!

ליאור אורגד

אחרי שחרור מהצבא חיפשתי כיוון ומצאתי לנכון לפנות לתחום העיצוב שתמיד עניין אותי. אחרי כמה חיפושים הגעתי לשיחת ייעוץ במשרדי ארכיג'וב סטודיו ומיד מצאתי את עצמי מתחבר למקום ולכל הסובב אותו.

כתלמיד בקורס קיבלתי המון, אני יכול לומר שזה גם בזכות התלמידים שהיו סביבי שהיו מוכשרים ובעלי דעה, ובעיקר מהמורים שתמיד היו סבלניים, נתנו חוות דעת ביקורתית אמיתית, לא כדי לרצות את התלמיד, אלא כדי לשפר אותו ולגעת בנקודות החולשה כדי להוציא מקסימום הצלחה בפעם הבאה.

השיעורים עברו בצורה עניינית שכללה תרגילים מעשיים, המון מחשבה והשקעה היו נדרשים והיה חשוב מאוד לכוון גבוה, משיעור לשיעור חל שיפור בצורת המחשבה ודרך ההתבטאות שגם היא קיבלה אופי מיוחד משלה. שיעורי הבית היו רבים והיה שווה להשקיע בהם כיוון שזה באמת מה ששיפר את הביצועים. המתכונת של שיעורי בית וביקורת בכיתה על השיעורים עובדת נהדר ומניבה תוצאות טובות.

מנקודת מבט של בוגר המכינה אני יכול לומר שאני מצאתי כיוון בזכות ההשתתפות שלי במכינה, כיוון שהוא לא עיצוב פנים/תקשורת חזותית/אדריכלות וכו' אלא בתחום הרישום והציור הדיגיטלי והייתי מאד מרוצה מכך.

סגל המורים רציני, סבלני, יודע להכווין, בעל נסיון רב ותמיד זמין גם בזמן הקורס וגם אחריו. ברגע שנכנסת למכינה אתה כבר חלק מהמשפחה של ארכיג'וב.

אני ממליץ בחום על המכינה. אני הגעתי, עבדתי ויצאתי עם 2 תוצאות עיקריות:

1. שיפור ההתבטאות שלי והסתכלות על דברים מזוויות שונות, כולל ביצוע משימות בצורה טובה יותר

2. מצאתי כיוון למקצוע ואני חושב שמלכתחילה זו הייתה הסיבה העיקרית שלי להצטרפות למכינה.

עמיחי שיטרית

עשיתי מכינה מקוצרת בארכיג'וב ונהנתי מאוד, אני חושבת שהמכינה המקוצרת נתנה לי את כל הכלים שהייתי צריכה בזמן הנתון והקצר.
מעבר למה שלמדתי למבחני הקבלה, רכשתי פה מיומנויות נוספות שיעזרו לי בחיים כמו יכולת רישום, יכולת לבטא את עצמי על דף או בתלת מימד.
אני חושבת שהכיתה הקטנה והיחס האישי תרמו לי מאוד, היה זמן לבדיקת שיעורי הבית ולקבל חוות דעת מהמורה ומשאר התלמידים, מה שתרם מאוד להמשך עבודתי.

לסיכום, ארכיג'וב ענתה על הציפיות שלי ונתנה את מה שהייתי צריכה כדי להרחיב את כישורי.

דנה יקר

ברור שהייתי ממליצה לעבור מכינה בארכיג'וב סטודיו! בתור מישהי שממש לא הגיעה מתחום של אומנות ולא התעסקה בו מעולם אני ממליצה בחום לעבור מכינה בארכיג'וב סטודיו!.
במהלך המכינה הדבר הכי חשוב שרכשתי הוא ביטחון בעצמי! בזמן קצר למדתי טכניקות בציור, עיצוב וכדומה. למדתי לפתח את המחשבה שלי, את היצירתיות ואת הייחודיות. קיבלתי טיפים מעולים למבחני הקבלה ואני אקח אותם איתי גם לשנים הבאות בהן אלמד!
מה שלדעתי מייחד את הסטודיו הוא הכיתות הקטנות והתוכנית המסודרת שעברנו. בנוסף במכינה של ארכיג'וב סטודיו יש יחס חם ותמיד יש אל מי לפנות. אני באמת רוצה להודות מכל הלב לצוות הסטודיו שהיו שם ועזרו! תודה רבה.

א.ב.

הקורס תרם לי מאוד בצורת החשיבה ובפיתוח החשיבה שלי לכיוון הנכון.
למדתי להשתמש בחומרים שונים ולחבר אותם יחד.
והמרצה אילת נהדרת, תמיד עוזרת ותומכת!!

אינטה גוטמן

היתה מכינה מעולה, היה מאוד מעניין וחווייתי. הקבוצה קטנה, שלדעתי זה יתרון מאוד גדול כי כל אחד מקבל את הביקורת ואת תשומת הלב הראויה לעבודות שלו.
אילת מורה מעולה, עוזרת בכל בעיה.

קיבלתי הרבה כלים מועילים והמכינה פתחה לי את הראש לתחומים חדשים לגמרי.

דניאל דרנגר

לצוות המכינה של ארכיג'וב סטודיו

אני, שכבר יותר משבע שנים מתעסק בנושאי הנדסה, אני שמנסה למצוא את ההסבר הריאלי לכל דבר לא ברור, אני שבציניות הורגת מנסה לבלום את פרץ ההתרגשויות שיכולות להיווצר מלהיסתכל על ציור לא מובן,
אני חב לכם תודה עמוקה, כי ביודעי שאני כזה, בחרתי להיכנס דווקא אליכם כדי שתעזרו לי להבין, האם השיגעון הפתאומי של – ללמוד אדריכלות – הוא אמיתי, פנימי ואפשרי – ויצאתי עם יותר מתובנה אחת.

מעבר לעובדה שתמיד הייתם שם, ותמכתם, ועזרתם בכל שעה ובכל מצב, ומעבר לעובדה שלא היה חסר לנו אף פעם כלום, ישנו פן נוסף והוא מצטייר בעובדה שגרמתם לי להבין טיפה יותר את האומנות, לתת לה את הגוון שלי, את נקודת ההסתכלות המאוד מיוחדת לי ולכבד אותה מאד.

לפני מספר ימים נודע לי שהתקבלתי לאוניברסיטת ת"א ללימודי אדריכלות.
אומנם אתם חלק נפרד מתכנית הלימודים אבל בשורה התחתונה – אתם גרמתם לי לרצות את המקצוע יותר, ובסופו של דבר – והרבה בזכותכם – עברתי את המבחן והתקבלתי.

איתי, טל ואייל – הייתם על הכיפאק – תודה!
וכמובן תודה מיוחדת לתמר, שעם כזה חיוך וכאת אופטימיות, אני בספק אם מישהו יוכל להיכשל.

גסטון (היום סטודנט לאדריכלות)

קוראים לי יעל אני בת 20 מראשון לציון ולפני בערך שנה החלטתי שאני רוצה ללמוד תקשורת חזותית או בשם הנפוץ יותר עיצוב גרפי.

הבעיה היחידה הייתה שהיכולות הגרפיות שלי שאפו לאפס. אבל החלטתי לא לתת לזה לעצור אותי והתחלתי לחפש מכינות. בדקתי הרבה מקומות הזמן היה קצר, ובשום מכינה לא מצאתי את המקום שלי. אחרי כמה שבועות של חיפושים שירלי התקשרה אלי. היא סיפרה לי בקצרה על המכינה.

בכל השיעורים הייתה אווירה כיפית, אנרגיות טובות ובאמת פשוט הרגישו את ההשקעה מהמורים. כולנו למדנו ביחד את אותם נושאים קיבלנו קצת מכל דבר, אדריכלות, עיצוב תעשייתי עיצוב גרפי, תולדות האומנות ורישום.

מכל התלמידים אני הייתי היחידה שהתעניינה בעיצוב גרפי אז לאחר השתפשפות בתחום פשוט קיבלתי מורה פרטית משלי. אני וצאלה ישבנו אחד על אחד וזה פשוט עזר לפתוח את הראש לכיוונים הנכונים.

אני לא יודעת איך הם הצליחו אבל אחרי השלושה חודשים האלה של עבודה אינטנסיבית שני שיעורים בשבוע והמון עבודה לבית הצלחתי להתקבל למקום שרציתי, המכון הטכנולוגי בחולון.

המכינה הזאת שונה מכל מקום אחר שבדקתי, אתה לא יוצא משם עם אותו סגנון מחשבה כמו שאר ה20 תלמידים בכיתה שלך אלא אתה מתפתח בכיוון שלך בקצב שמתאים לך ובהמון תמיכה והשקעה מהצוות.
תמיכה שנמשכה גם לאחר סוף המכינה באי מייל וטלפונים רק כדי לבדוק מה קורה. המכינה הכינה אותנו לכל סוגי המבחנים וראיונות שקיימים בבתי הספר לעיצוב ואדריכלות. עשינו הכל וכל אחד על פי הצרכים שלו לפי התחום ובתי הספר בהם בחר. בין אם זה דוגמא למבחן הפסיכוטכני ועד למקבץ שאלות שישאלו בראיון.

יכול להיות שאם הייתי הולכת למכינה אחרת גם הייתי מתקבלת אבל זה לא משנה. כי אני בטוחה שבשום מקום אחר לא הייתי מקבלת את אותו היחס כמו שקיבלתי בארכיג'וב – סטודיו. לא הייתי לומדת את כל מה שלמדתי שם ובטח לא בדרך שהם עשו את זה. אם הייתי צריכה לבחור עוד פעם אין לי ספק שהייתי בוחרת בארכיג'וב – סטודיו.

יעל (היום סטודנטית לתקשורת חזותית)

אני הגעתי למכינה בלי ידע באומנות/ ציור/ עיצוב.
המכינה עזרה לי לגבש את ההחלטה לבחור בלימודי אדריכלות ונתנה לי את הכלים להצליח בכך.
בלי שום קשר השיעורים היו מהנים מאוד וכך גם העבודה בבית שהיא עיקר העבודה.
העבודה במסגרת ביקורתית (מרצה ותלמידים) עוזרת מאוד ומפתחת את הכישורים האישיים.

קובי ליברמן

היה ממש נחמד ומעניין – תודה על התקופה המעניינת – מי יתן והיא תניב פירות!!! אני ממש שמח שהגעתי לכאן
נתאי

    רוצים עוד מידע?

    מלאו את פרטי הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    הנני מאשר לארכיג'וב סטודיו וארכיג'וב עסקים בע'מ לפנות אלי לצורך מתן מידע אודות הקורסים, מסלולי הלימוד, כולל שליחת חומר פרסומי בדואר אלקטרוני

    Archijob - כתת מחשבים Archijob - כתת מחשבים
    ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות
    מרכז ארכיג'וב מרכז ארכיג'וב
    שיעור רישום שיעור רישום