ליווי הכנת תיק עבודות

ליווי הכנת תיק עבודות לקבלה ללימודי עיצוב , אדריכלות או אמנות.

רישום מתוך התבוננות בצילום - המכינה לעיצוב גרפי
קולאז' - המכינה לעיצוב קולאז' - המכינה לעיצוב
עיצוב גוף תאורה - המכינה לעיצוב עיצוב גוף תאורה - המכינה לעיצוב
ציור על גבס - המכינה לעיצוב ציור על גבס - המכינה לעיצוב
פיסול ראש - המכינה לעיצוב פיסול ראש - המכינה לעיצוב
יצירת מודל מגבס - המעינה לעיצוב יצירת מודל מגבס - המעינה לעיצוב
פיסול רדי מייד לתיק עבודות - המכינה לעיצוב פיסול רדי מייד לתיק עבודות - המכינה לעיצוב
פרוייקט רדי מייד - המכינה לעיצוב תעשייתי
מודל תלת מימד - המכינה לעיצוב מודל תלת מימד - המכינה לעיצוב
ציור בצבעי שמן - מודל עירום - המכינה לעיצוב ואדריכלות ציור בצבעי שמן - מודל עירום - המכינה לעיצוב ואדריכלות
רישום בטכניקות שונות - המכינה לעיצוב גרפי רישום בטכניקות שונות - המכינה לעיצוב גרפי
הקורסים הבאים:

מהו תיק עבודות ?

תיק העבודות – הוא כרטיס הביקור היצירתי שלכם. לפני שאתם רצים להכין אחד, בדקו אם במחלקה המבוקשת יש צורך בכזה. במקומות רבים אין חובה להציג תיק עבודות, ובמקומות אחרים זהו פריט רשות אך לא חובה.
זכרו כי מטרת תיק העבודות הנה להראות את הפוטנציאל, ולא את הניסיון בתחום הספציפי.
אם למשל תרצו ללמוד תקשורת חזותית, אל תנסו להציג עיצובים ללוגו או לכרטיסי ביקור. הציגו במקום זאת איורים, רישומים, פסלים , צילומים או כל דבר יצירתי אחר שעשיתם במהלך השנים.
בוחנים יביטו בשלילה על הכנסת דברים "מוכנים" או "מבושלים מדי" לתיק העבודות. בסופו של דבר, אתם רק בשלב הקבלה ללימודים, ולא מצפים מכם להיות בעלי ידע מקצועי בתחום.

טיפים להכנת תיקי עבודות

חישבו היטב איך תציגו את העבודות בתיק. דרך הצגת הדברים חשובה כמעט כמו הדברים עצמם.
נסו ליצור קו מחבר בין העבודות השונות. יכול להיות שתבחרו בגודל תצוגה זהה, מסגרת בצבע אחיד, או קשר מושגי או נושאי בין העבודות. בכל מקרה, נסו להיות מגוונים בסוג העבודות המוצגות, ובטכניקות השונות. תיק עבודות הכולל ציורים, פיסול, עבודות צילום ורישומי עיפרון למשל, מרשים יותר מכזה שיש בו רק ציורים בטכניקה אחת.
תיק העבודות אמור לשקף לבודקים כי אתם אנשים מעניינים ויצירתיים – כאלה שיהיה מעניין ללמד ולשהות במחיצתם.

אם הכנתם גם אובייקטים בעלי נפח (פסלים, מודלים, רהיטים וכיוב'), לא תוכלו בד"כ להביאם עמכם, אך בהחלט ניתן לצלם אותם ולצרף לתיק העבודות. כדאי מאד להשקיע בצילום – גם מודל פשוט יכול להראות מדהים בצילום נכון. לצילום איכותי נסו להאיר את המודל משני כיוונים בו זמנית: 2 מנורות שולחן, חלון פתוח ומנורה, מנורה וגיליון לבן שיחזיר את האור הנם פתרונות ביתיים פשוטים שכדאי לנסות. דבר נוסף חשוב הוא להציב את המצלמה על אובייקט יציב. חצובה – אם יש – אך גם כרית רכה מונחת על כסא יכולה להוות פתרון מצוין.
את הצילומים כדאי להדפיס לגודל בסביבות 18X30 ס"מ, ואם יש לכם ידע בתוכנות כמו פוטושופ, תוכלו לבצע תיקוני צבעים קלים לתמונה נקייה וברורה יותר (בתור התחלה: לחצו SHIFT+CTRL+L לתיקון אוטומטי מהיר, שמיטיב עם תמונות רבות בתכנת פוטושופ).

לפני שתסיימו, הציגו את הרעיונות שלכם לאיש מקצוע או סטודנט בתחום. בטוח שתוכלו לקבל ביקורת מועילה על העבודה שלכם.

ליווי וייעוץ בהכנת תיק עבודות

במכינה לעיצוב ואדריכלות של ארכיג'וב סטודיו, תקבלו ליווי צמוד במהלך הכנת תיק העבודות ממורי המכינה. במידה ואתם נדרשים למספר תיקי עבודות (לדוגמה תיק לקבלה ללימודי עיצוב גרפי + תיק ללימודי עיצוב תעשייתי) נכוון אתכם לביצוע עבודות ותרגילים המתאימים לתיקים השונים.

את תיק העבודות תבנו אצלנו עם מדריך אישי שילווה אתכם מההתחלה ועד הסוף ללא הגבלת מפגשים.

מעבר לעבודה הכרוכה בהכנת תיק עבודות טוב – מדובר בפריט שתמיד נעים לעיין בו ולהיזכר גם כשתהיו כבר מעצבים ותיקים ומפורסמים… 🙂

ליווי אישי להכנת תיק עבודות ללימודי עיצוב ואדריכלות

קיימת אפשרות לליווי אישי אחד על אחד בהכנת תיק העבודות עבור קבלה ללימודי עיצוב פנים / אדריכלות / עיצוב תעשייתי / תקשורת חזותית / צורפות.
אנו נכוון אתכם בבניית תיק העבודות עם מטלות רלוונטיות ומתן משוב על העבודות שתיצרו ובחירת העבודות הסופיות שיכנסו לתיק.
מנסיוננו אפשר להכין תיק עבודות בתוך מספר שבועות (תלוי ברקע וביכולת היצירתית שלכם).

 


המלצות המכינה לעיצוב ואדריכלות

לאחר שנים של הרהורים, נפלה אצלי החלטה ללכת וללמוד עיצוב תעשייתי. מאחר ולא היה בידיי רקע של לימודי אמנות ו/או עיצוב ובעצת חברים, החלטתי לגשת למכינה, ולאחר בירור קצר באינטרנט הגעתי לאתר המכינה בארכיג'וב. זמן קצר עבר, ובינואר השתלבתי במכינה למקצועות העיצוב, אשר כוללת נגיעות גם באדריכלות, עיצוב פנים ועיצוב גרפי מעבר לתחום אותו רציתי ללמוד – עיצוב תעשייתי.
המכינה עזרה לי להכיר את עולם העיצוב בשלל מובניו, בין אם זה בציור, רישום, תכנון, בניית מודלים ומחשבה יצירתית. עצם העבודה בקבוצה קטנה ועם מדריך מעולה (וכמעט אישי…), והביקורת ההדדית על העבודות בכיתה העלו את רמת היכולות העיצוביות שלי, ופתחו בפניי עולם שלם של רעיונות מקוריים ומעניינים. מעבר למדריך הראשי, ישנו במכינה צוות שלם ותומך אשר מעביר שיעורים שונים, סימולציות, ביקורות מזווית קצת שונה, וגם יודע לשאול מה נשמע ואיך הולך גם מעבר לפן המקצועי וכמובן לתת מענה לכל שאלה או בקשה…
ההרגשה הביתית הזאת בהחלט עוזרת לביטחון העצמי ולשיפור היכולות המקצועיות. גם לאחר סיום השיעורים בכיתה עדיין היה ליווי אישי בכל הנוגע להכנת תיק העבודות ולהכנה לשלבים השונים של תהליכי המיון למוסדות השונים (פסיכוטכני, ראיון אישי, סימולציות למבחנים מעשיים וכ'ו…).
לסיכום, אני בהחלט יכול להעיד שללא המכינה כנראה שלא הייתי מוצא את עצמי בין המתקבלים ללימודי עיצוב תעשייתי למכללת חולון בשנה הבאה…
תודה גדולה לכל צוות המכינה.

שגיא

עשיתי מכינה מקוצרת בארכיג'וב ונהנתי מאוד, אני חושבת שהמכינה המקוצרת נתנה לי את כל הכלים שהייתי צריכה בזמן הנתון והקצר.
מעבר למה שלמדתי למבחני הקבלה, רכשתי פה מיומנויות נוספות שיעזרו לי בחיים כמו יכולת רישום, יכולת לבטא את עצמי על דף או בתלת מימד.
אני חושבת שהכיתה הקטנה והיחס האישי תרמו לי מאוד, היה זמן לבדיקת שיעורי הבית ולקבל חוות דעת מהמורה ומשאר התלמידים, מה שתרם מאוד להמשך עבודתי.

לסיכום, ארכיג'וב ענתה על הציפיות שלי ונתנה את מה שהייתי צריכה כדי להרחיב את כישורי.

דנה יקר

ברור שהייתי ממליצה לעבור מכינה בארכיג'וב סטודיו! בתור מישהי שממש לא הגיעה מתחום של אומנות ולא התעסקה בו מעולם אני ממליצה בחום לעבור מכינה בארכיג'וב סטודיו!.
במהלך המכינה הדבר הכי חשוב שרכשתי הוא ביטחון בעצמי! בזמן קצר למדתי טכניקות בציור, עיצוב וכדומה. למדתי לפתח את המחשבה שלי, את היצירתיות ואת הייחודיות. קיבלתי טיפים מעולים למבחני הקבלה ואני אקח אותם איתי גם לשנים הבאות בהן אלמד!
מה שלדעתי מייחד את הסטודיו הוא הכיתות הקטנות והתוכנית המסודרת שעברנו. בנוסף במכינה של ארכיג'וב סטודיו יש יחס חם ותמיד יש אל מי לפנות. אני באמת רוצה להודות מכל הלב לצוות הסטודיו שהיו שם ועזרו! תודה רבה.

א.ב.

היתה מכינה מעולה, היה מאוד מעניין וחווייתי. הקבוצה קטנה, שלדעתי זה יתרון מאוד גדול כי כל אחד מקבל את הביקורת ואת תשומת הלב הראויה לעבודות שלו.
אילת מורה מעולה, עוזרת בכל בעיה.

קיבלתי הרבה כלים מועילים והמכינה פתחה לי את הראש לתחומים חדשים לגמרי.

דניאל דרנגר

לצוות המכינה של ארכיג'וב סטודיו

אני, שכבר יותר משבע שנים מתעסק בנושאי הנדסה, אני שמנסה למצוא את ההסבר הריאלי לכל דבר לא ברור, אני שבציניות הורגת מנסה לבלום את פרץ ההתרגשויות שיכולות להיווצר מלהיסתכל על ציור לא מובן,
אני חב לכם תודה עמוקה, כי ביודעי שאני כזה, בחרתי להיכנס דווקא אליכם כדי שתעזרו לי להבין, האם השיגעון הפתאומי של – ללמוד אדריכלות – הוא אמיתי, פנימי ואפשרי – ויצאתי עם יותר מתובנה אחת.

מעבר לעובדה שתמיד הייתם שם, ותמכתם, ועזרתם בכל שעה ובכל מצב, ומעבר לעובדה שלא היה חסר לנו אף פעם כלום, ישנו פן נוסף והוא מצטייר בעובדה שגרמתם לי להבין טיפה יותר את האומנות, לתת לה את הגוון שלי, את נקודת ההסתכלות המאוד מיוחדת לי ולכבד אותה מאד.

לפני מספר ימים נודע לי שהתקבלתי לאוניברסיטת ת"א ללימודי אדריכלות.
אומנם אתם חלק נפרד מתכנית הלימודים אבל בשורה התחתונה – אתם גרמתם לי לרצות את המקצוע יותר, ובסופו של דבר – והרבה בזכותכם – עברתי את המבחן והתקבלתי.

איתי, טל ואייל – הייתם על הכיפאק – תודה!
וכמובן תודה מיוחדת לתמר, שעם כזה חיוך וכאת אופטימיות, אני בספק אם מישהו יוכל להיכשל.

גסטון (היום סטודנט לאדריכלות)

קוראים לי יעל אני בת 20 מראשון לציון ולפני בערך שנה החלטתי שאני רוצה ללמוד תקשורת חזותית או בשם הנפוץ יותר עיצוב גרפי.

הבעיה היחידה הייתה שהיכולות הגרפיות שלי שאפו לאפס. אבל החלטתי לא לתת לזה לעצור אותי והתחלתי לחפש מכינות. בדקתי הרבה מקומות הזמן היה קצר, ובשום מכינה לא מצאתי את המקום שלי. אחרי כמה שבועות של חיפושים שירלי התקשרה אלי. היא סיפרה לי בקצרה על המכינה.

בכל השיעורים הייתה אווירה כיפית, אנרגיות טובות ובאמת פשוט הרגישו את ההשקעה מהמורים. כולנו למדנו ביחד את אותם נושאים קיבלנו קצת מכל דבר, אדריכלות, עיצוב תעשייתי עיצוב גרפי, תולדות האומנות ורישום.

מכל התלמידים אני הייתי היחידה שהתעניינה בעיצוב גרפי אז לאחר השתפשפות בתחום פשוט קיבלתי מורה פרטית משלי. אני וצאלה ישבנו אחד על אחד וזה פשוט עזר לפתוח את הראש לכיוונים הנכונים.

אני לא יודעת איך הם הצליחו אבל אחרי השלושה חודשים האלה של עבודה אינטנסיבית שני שיעורים בשבוע והמון עבודה לבית הצלחתי להתקבל למקום שרציתי, המכון הטכנולוגי בחולון.

המכינה הזאת שונה מכל מקום אחר שבדקתי, אתה לא יוצא משם עם אותו סגנון מחשבה כמו שאר ה20 תלמידים בכיתה שלך אלא אתה מתפתח בכיוון שלך בקצב שמתאים לך ובהמון תמיכה והשקעה מהצוות.
תמיכה שנמשכה גם לאחר סוף המכינה באי מייל וטלפונים רק כדי לבדוק מה קורה. המכינה הכינה אותנו לכל סוגי המבחנים וראיונות שקיימים בבתי הספר לעיצוב ואדריכלות. עשינו הכל וכל אחד על פי הצרכים שלו לפי התחום ובתי הספר בהם בחר. בין אם זה דוגמא למבחן הפסיכוטכני ועד למקבץ שאלות שישאלו בראיון.

יכול להיות שאם הייתי הולכת למכינה אחרת גם הייתי מתקבלת אבל זה לא משנה. כי אני בטוחה שבשום מקום אחר לא הייתי מקבלת את אותו היחס כמו שקיבלתי בארכיג'וב – סטודיו. לא הייתי לומדת את כל מה שלמדתי שם ובטח לא בדרך שהם עשו את זה. אם הייתי צריכה לבחור עוד פעם אין לי ספק שהייתי בוחרת בארכיג'וב – סטודיו.

יעל (היום סטודנטית לתקשורת חזותית)

התחלתי להתעניין בתחום העיצוב ממש במקרה, מן חלום שפתאום חשבתי לנסות להגשים.
כשהתחלתי להתעניין במכינות ובלימודים הייתי נורא מבולבלת. חיפשתי מכינה שתתן לי טעימה מעולם העיצוב, שאוכל לדעת אם זה מתאים לי בכלל, שאתרשם מכל מקצוע ואדע לאיזה תחום נוטה ליבי.
לא מצאתי מקום שייתן לי את המגוון הזה מכל תחום בלי להחליט תוך כדי המכינה לאיזה מקצוע אני שייכת.
בארכיג'וב בהחלט הצליחו לתת לי את זה, כבר מפגישת הייעוץ שבאמת עזרה לי להבין אם זה מה שאני מחפשת ובאמת לכוון אותי ולהסביר לי מה אני הולכת לעבור.
בשבילי כל שיעור היה מן חוויה שונה, חדשה, מרתקת. פתאום מסתכלים על דברים מנקודת התבוננות אחרת, מעניינת ומסקרנת. לכל פרט יש חשיבות ולכל עבודה יש עוצמה.
תקופת המכינה בשבילי באמת הייתה חוויה מדהימה. יעל, המדריכה פשוט נתנה מעצמה מכל הלב בכל שיעור לכל תלמיד ותלמיד. נדהמתי מכמות ההשקעה והאכפתיות, היא גרמה לי לחשוב על דברים אחרת,
לשים לב לפרטים ולחפש משמעויות. היחס באמת מאוד אישי, הקבוצה מצומצמת ולכל אחד יש את המקום שלו והייחודיות שלו.
בארכיג'וב תמיד הייתה אווירה ביתית, חמה. יש אל מי לפנות בכל נושא, יש עם מי להתייעץ ולהתלבט גם בזמן המכינה וגם אחרי. ימי סימולציה שבאמת מכוונים אל המקום הספציפי שבו כל תלמיד שואף ללמוד והתערוכה שסיכמה את התקופה בצורה הכי יפה שאפשר. כל מה שעברתי בארכיג'וב ימשיך ללוות אותי תמיד.
למדתי המון, אם זה בשיעורי הרישום המרתקים שפתאום הצלחתי להעביר אל הדף דברים שלא חשבתי שאוכל, או בשיעורים בהם התמקדנו באחד ממקצועות העיצוב ולמדנו קצת להכיר אותו לעומק.
עם כל הרצאה ועם כל עבודה הצלחתי להוציא מעצמי יותר ולהפתיע את עצמי מחדש. יצאתי עם המון חשק למקצוע, עם עבודות יפות ועם כלים חשובים שישמשו אותי לכל אורך הדרך.

הילה

אני הגעתי למכינה בלי ידע באומנות/ ציור/ עיצוב.
המכינה עזרה לי לגבש את ההחלטה לבחור בלימודי אדריכלות ונתנה לי את הכלים להצליח בכך.
בלי שום קשר השיעורים היו מהנים מאוד וכך גם העבודה בבית שהיא עיקר העבודה.
העבודה במסגרת ביקורתית (מרצה ותלמידים) עוזרת מאוד ומפתחת את הכישורים האישיים.

קובי ליברמן

המכינה הייתה מאוד נעימה ובשעות נוחות מאוד. מלבד זאת, העובדה שיכולנו להעזר בחומרים שנמצאים בסטודיו מאוד הקלה עלי. הסטודיו דאג לאווירה נעימה: מוסיקת רקע, פינת קפה, הפסקות קטנות וניקיון ואסתטיות של המקום.
אך הנקודה שאני רוצה להתייחס אליה הכי הרבה היא היחס החם, הקשוב והזמין שקיבלתי מצוות ארכיג'וב.
אני רוצה להגיד תודה מיוחדת לצוות שהעשיר את הדמיון שלנו והידע שלנו בנושאים רבים. שיעורי הבית בהחלט עזרו לפתח קונספטים ענייניים ודמיון רחב יותר.

תודה רבה לכולם על הזמן שהקדשתם לנו

סופיה

אני מאוד שמח על הבחירה שלי ללמוד בארכיג'וב סטודיו. גם אם בעבר חשבתי שאני מוכן ללימודים, וכמה קשה כבר זה יכול להיות, ובטוח כולם כמוני או קצת פחות טובים, אז זהו שלא! אתם לא מבינים בכלל כמה יש ללמוד על כל העולם הזה שנקרא עיצוב ואדריכלות, ובפרט על כל תהליך הקבלה למוסדות הלימוד. כיום לאחר שסיימתי את המכינה אני יכול להגיד כמעט בביטחון מלא שאם הייתי ניגש לאחד המבחנים, אני חושב שלא הייתי יודע להתמודד עם מה שהם מבקשים. כיום כשאני אגש למבחנים אני בטוח שהכיוון שלי יהיה הרבה יותר חד וממוקד והסיכויים שלי יעלו באופן משמעותי. המכינה עצמה בנויה בצורה מאוד נכונה. כל שיעור מרגישים שמתקדמים, נוגעים בעוד נושא חשוב ויוצרים עבודות מעניינות. המבנה הקטן של הכיתה תורם מאוד וכל אחד זוכה ליחס אישי, שבעייני תורם רבות להצלחה שלכם בקורס.

לסיכום, אל תחשבו פעמיים, הגעתם למקום הנכון

דניאל

    רוצים עוד מידע?

    מלאו את פרטי הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    הנני מאשר לארכיג'וב סטודיו וארכיג'וב עסקים בע'מ לפנות אלי לצורך מתן מידע אודות הקורסים, מסלולי הלימוד, כולל שליחת חומר פרסומי בדואר אלקטרוני

    מרכז ארכיג'וב מרכז ארכיג'וב
    Archijob - כתת מחשבים Archijob - כתת מחשבים
    שיעור רישום שיעור רישום
    ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות