לימודי עיצוב הום סטיילינג

בארכיג'וב סטודיו, מרכז הכשרה מקצועית באדריכלות ועיצוב שבתל אביב, מוצעים מגוון קורסים ללימודי תעודה לרבות לימודי עיצוב פנים, קורסי פוטושופ, אוטוקאד, רוויט, 3די סטודיו מקס, סקצ'אפ ועוד. בין היתר, במרכז מוצעים לימודי עיצוב הום סטיילינג שיתרמו להעשרת עולמכם ויאפשרו לכם לשפר את חזות העסק או הבית שלכם ושל אחרים.

 

מטרת לימודי הסטיילינג

לימודי סטיילינג או הום סטיילינג לעיצוב פנים, עוסקים בעיצוב חלל ביתי או משרדי, בין אם עבור סלון, מטבח, חדרי שינה, חדרי ישיבות, חדרי המתנה, משרדים ועוד. הקורס מיועד למי שרוצה לעסוק באופן מקצועי בתחום הלבשת בתים ולמי שרוצה לזכות בהעשרה אישית לשיפור חזות ביתו או העסק שלו. כמו כן, הכרות מעמיקה עם תחום זה מבוקשת בקרב העוסקים בהשקעות נדל"ן, במכירת דירות והשבחת נכסים.

במהלך הקורס תלמדו איך מתבוננים על מרחב נתון וכיצד מנתחים את מרכיביו השונים, באופן התואם לצרכים ורצונות ספציפיים של מזמיני העבודה. יעדים אלו מושגים באמצעות ידע נרחב בסגנונות עיצוב והכרת חומרים שונים. זאת לצד כלים פרקטיים שונים המסופקים לאורך הקורס בעזרתם ניתן לתכנן, לעצב ולהלביש חללים מוגדרים. הכלים מאפשרים בין היתר ליצור שילוב הרמוני ונכון בין פריטים ואבזרים שונים בחלל כדוגמת צבעים, ריהוט, גופי תאורה, חומרי גלם ועוד.

 

על הקורס ותכניו

קורס סטיילינג מועבר על ידי צוות הדרכה מקצועי של מעצבי פנים מנוסים. הוא נפרש על פני שבעים ושבע שעות אקדמיות הכוללות עשרה מפגשי עיצוב הום סטיילינג ועוד שבעה מפגשי לימוד תוכנת סקצ'אפ לשרטוטים והדמיות בתלת מימד. תכני הקורס כוללים מגוון נושאים, ביניהם מושגי יסוד והכרות עם עולם הסטיילינג, בניית קונספט, הכרת סגנונות עיצוב הלבשת בתים, וכן סיורי שטח בנושאי צבע, ארונות קיר, טפטים, כלים סניטאריים, חיפויים, קרמיקה, תאורה, מטבחים, רהיטים, אומנות, חנויות נישה וכו'. זאת בנוסף להרצאות חוץ בנושאים שונים, למשל בנושא עיצוב הבית עם טקסטיל. כמו כן בשיעורים המוקדשים לתוכנת סקצ'אפ יילמדו עוד מגוון נושאים נוספים, ביניהם עקרונות עבודה בתלת מימד, כלי שרטוט בסיסיים ומתקדמים, שילוב של מידות וטקסטים, עבודה בשכבות, שינוי אובייקטים, שימוש בספרית פריטים ועוד.

 

הרשמה ללימודי סטיילינג

להרשמה ללימודי עיצוב הום סטיילינג, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם ארכיג'וב סטודיו בטלפונים 1-800-100-995

ו- 03-7467781 או במייל studio@archijob.co.il.

    רוצים עוד מידע?

    מלאו את פרטי הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    הנני מאשר לארכיג'וב סטודיו וארכיג'וב עסקים בע'מ לפנות אלי לצורך מתן מידע אודות הקורסים, מסלולי הלימוד, כולל שליחת חומר פרסומי בדואר אלקטרוני

    שיעור רישום שיעור רישום
    מרכז ארכיג'וב מרכז ארכיג'וב
    ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות ארוע ארכיג'וב - ערב הרצאות
    Archijob - כתת מחשבים Archijob - כתת מחשבים